zaterdag 3 oktober 2009

Bolgewas

Zoals ik vorige maand al schreef, ben ik het laatste quiltje in de serie van drie met uitgebloeide tulpen kwijtgeraakt in Birmingham. Desalniettemin, is hier toch het derde quiltje uit de serie van drie met uitgebloeide tulpen...
.

/
Heb ik het dan teruggevonden??? Nee, maar gelukkig had ik de papieren met transferverf erop nog en het mooie daarvan is dat je er dus gewoon nog een afdruk van kunt maken en een nieuw quiltje maken, dus dat heb ik gedaan.
Het quiltje heeft weer A4 formaat, het is gemaakt van lutradur en evolon, zowel machinaal als met de hand gequilt én is mijn dagboekquiltje voor deze maand.

Like I wrote last month, I lost the third quilt in the series with tulips past their bloom in Birmingham. However, this is a picture of the third quilt in the series with tulips past their bloom .... Did I find the quilt again? No, but I kept the papers with transferdye on it, so I could just make some more transfers and make the quilt again, so I did. The quilt is 21 x 30 cm, made of lutradur and evolon, quilted by hand and by machine and is my journalquilt for this month.

2 opmerkingen:

Hannie de Beer zei

Dat is wel een geluk bij een ongeluk! Fijn,dat je er weer een mooi quiltje van hebt kunnen maken.
De serie toch compleet! En twee vliegen in één klap, nu als dagboekquiltje .

Balsemien zei

Hoi Margeeth, leuk om even bij jou te kijken en eens hele andere quilts te zien. Ik ben zelf maakster van traditionele quilts en daarom is het zo leuk om ook eens bij jou te komen kijken!
Fijn dat je toch nog een derde quiltje hebt kunnen maken in de serie...
Fijn weekeinde!