dinsdag 28 juli 2009

Handwerken zonder grenzen

Via één van de mailinglists waar ik lid van ben hoorde ik dat de site van Handwerken zonder grenzen weer een online handwerkwedstrijd heeft. Dit keer van fiberkaarten en toen ik keek stonden er nog maar vijf foto's op. Inmiddels staan er zes, want ik heb ook een kaart geplaatst, eentje waar ik best trots op ben:


Berkenbomen in de herfst.

Nou vind ik eigenlijk gewoon dat de kaart die de bezoekers van de site het mooiste vinden moet winnen, maar dit soort wedstrijden ontaard toch vaak in een soort popularity contest; wie de meeste mensen kan mobiliseren wint. Mensen kunnen op meer dan één kaart per keer stemmen én je kunt elke dag opnieuw stemmen. Klik hier voor een directe link naar de foto's en om te kunnen stemmen als je dat wilt. Als je zelf een foto wilt plaatsen dan kan dat ook, je moet dan wel een account aanmaken.

This is a picture of a fibercard I have shown before. It is participating in an online competition, if you want to see the other cards that participate, click here. If you want to vote on one of them, you can click on "stem ook". You can vote on more then one card each day and you can vote again the next day, and the day after that, and so on.

5 opmerkingen:

hannie zei

Ja zo gaat dat meestal met zulke wedstrijden.Maar evengoed heb je een prachtige kaart ingestuurd! Natuurlijk heb ik vanmorgen mijn stemop jou en Els al toegevoegd.je staat al bij de top 5!

Yvonne aka sommeke zei

Knappe kaart Margeeth, mijn stem heb je!

Hetty zei

Je staat intussen bij de top 3

Lynn Cohen zei

This is so lovely. When I saw the small version on my blog I thought it was a photo of a tree. Good luck with the voting, I shall go there to support you.

wilma zei

ou Margeeth inmiddels sta je op de 1e plaats
Geweldig en verdiend !