zaterdag 30 oktober 2010

Ik ga naar de Jopies dromenquiltdag en neem mee

niet alleen een naaimachine, snijmat, rolmes en lineaal en strijkijzer en tafelstrijkplank, maar ook al deze verweesde blokken die ik na mijn oproepje op woensdag heb gekregen van: Nadia (zij stuurde mij een aantal sets afkomstig van swaps, aan twee waarvan ik jaren geleden ook had meegedaan, waardoor ik -heel grappig- twee blokken die ik ooit voor haar maakte weer terugkreeg, ik pikte ze er zo uit), Coby, Hannie, Ineke, Aart, Marjolijn, Jannie, Erika, Conny, Marion en Jeannette.
Dames (en heer) namens Jopie dromenquilts allemaal heel erg bedankt, ik ben er gewoon een beetje beduusd van hoeveel blokken het uiteindelijk zijn geworden, ik heb ze gesorteerd op maat en soort en ze gaan allemaal mee vandaag, hier kunnen wel meer mensen mee aan de slag dan alleen maar ik, dit is genoeg voor meer dan één dromenquilt!


Last wednesday I posted a message on this blog, where I asked for orphan and/or stray blocks, to take with me to the sewing day for charity I am going to go to in about ten minutes from now. It appeared that a lot of people have stray blocks, this are the blocks that were send to me.

4 opmerkingen:

ina zei

wat een fantastisch resultaat en een heel fijne dag.

Hetty zei

Wat een enorme hoeveelheid. Dat zullen mooie quilts worden lijkt me.

Veel plezier vandaag
Hetty

petra zei

wat een buit!! ik heb ook nog wat liggen; als je de volgende keer dat je gaat weer een oproep plaatst (ietsje pietsje eerder) dan ben ik op tijd....
groetjes petra

christina zei

Dat zijn er wel heel veel. Daar worden vast weer mooie dekens mee gemaakt.