donderdag 7 oktober 2010

Deuren - gequilt

Uiteindelijk ben ik toch teruggegaan naar mijn originele plan en heb de deuren, die ik maakte voor ArtQuiltsAroundTheWorld machinaal gequilt:


DH kwam binnen en vroeg: "zijn dat deuren?". Nou ziet DH bijna nooit wat mijn quilts moeten voorstellen, dus wat dat betreft is de quilt gelukt. Maar ik vraag me af of ik het toch niet een beetje heb overdreven met dat quilten....

In the end I just went back to the original plan and quilted my doors quilt for ArtQuiltsAroundTheWorld, by machine. My husband entered the room and asked "are those doors?". My husband is notorious for not seeing what my quilts are supposed to be, so in that way the quilt turned out fine. But I wonder if I didn't overdo the quilting a bit.

12 opmerkingen:

Lynn Cohen zei

I like it a lot! Great finish! And oh my husband is the same. So that was a HUGE compliment. I do understand.

Aart zei

Mooi gequilt! Je hebt echt niet overdreven.
http://quiltaart.blogspot.com

Corinne Zambeek - van Hasselt zei

Het zijn echt deuren, heel goed gelukt.

marjolijn zei

Volgens mij heb je het prima gedaan. In ieder geval komen de deuren en muren mooi tot hun recht.
gr. Marjolijn

Gina zei

It looks great now it's quilted. I don't think there's too much

Love and hugs Gina xxx

Hannie de Beer zei

De deuren komen zo wel goed tot hun recht.
Mooi quiltwerk!

Anoniem zei

Het komt inderdaad wel een beetje druk over, maar het is wel heel mooi geworden. Groet, Ineke

Yvonne aka sommeke zei

't Is een drukke wijk maar ik vind het super! En feit dat je DH het herkent, bewijst toch dat je opzet gelukt is!

Hetty zei

Hij is prima zo .... Niets teveel, allemaal verschillende deuren. Mooi zo!

Anneke zei

ik heb de quilt zonder stiksel opgezocht en dit is heel mooi zo, ik denk dat je groot gelijk hebt met het op deze manier (dus lekker druk) door te quilten.

Monique zei

Ik zal de foto eens aan zzonlief (4) laten zien. Wedden dat hij er de flat van "Pluk en de Petteflat" van maakt? ;o)

Ik vind het in ieder geval een mooi quilt!

Jantine zei

Ik vind je deuren schitterend en ik denk niet dat het te veel quiltwerk is geweest... juist mooi!