maandag 21 september 2009

ATC van Hannie en het hele weekend visite

Deze ATC heb ik, door een ruil, gekregen van Hannie. Het was wel grappig, op de foto die ik er van gezien had leek hij veel roder dan hij in werkelijkheid was, dus toen ik de enveloppe openmaakte was de kleur een hele verrassing (deze foto is wel ongeveer goed).
Verder heb ik echt het hele weekend visite gehad voor de verjaardag van oudste, dus ik ben hartstikke gaar en heb niets uitgevoerd.
Met de plastic zak gaat het trouwens erg goed, hij zit al half vol en dan gebruiken wij (uit principe) toch zo min mogelijk verpakte dingen.

This ATC I traded with Hannie. It was quite a surprise when I opened the envelope, because the picture I had seen was much more red (this picture is more or less accurate).
This weekend we had a house full of visitors because of the birthday of my now eleven year old. I am totally pooped and didn't get to do a thing.

Geen opmerkingen: