donderdag 26 maart 2009

Het vlinderstrikje van Ben

Joepie, de naaimachine is gerepareerd en weer terug, dat betekent dat ik eindelijk weer verder kan met de quilt waar ik in het weekend amper aan was begonnen (omdat het een quilt wordt waarvan het ontwerp groeit onder het maken kon ik echt niet zonder machine).

Ik ga proberen hem op tijd zo ver af te krijgen dat ik een foto kan maken en proberen of hij misschien op de algemene tentoonstelling van het quiltersgilde mag hangen (deadline 1 mei....). Dat betekent dat ik voorlopig dus niet zoveel heb om te laten zien, gelukkig is er altijd nog Dear Jane.


Dit is blokje H-10, Ben's Bowtie (het vlinderstrikje van Ben). Een toepasselijke naam, ik tel er vijf.

Yes! My sewing machine is working again. This means I can continue working on the quilt I barely started at the retreat (it is a design that will grow while making the quilt, so I really needed my sewing machine). I am going to try to finish it in time for the selection for the annual show of our quilting guild, so this means I will not have much to show you for a while.

Luckily, there is always Dear Jane, this is block H-10 which is called Ben's Bowtie. An appropriate name, I call five of them.

1 opmerking:

Hannie de Beer zei

Fijn,dat je de naaimachine weer kunt gebruiken. (Wat zijn wij quilters zonder dat ding?)Ondertussen toch weer een leuk blokje voor de Dear Jane! En succes met quilt voor de tentoonstelling.