donderdag 6 november 2008

Kunt u maar beter niet weten.

Via via kwam ik op het blog van Emma terecht. Afgezien van schattige foto's van haar kinderen en natuurlijk blogs over quilts houdt ze ook bij hoe groot haar stash is (op 29 oktober 945 meter).

Goh, wat ontzettend gedisciplineerd en eerlijk van haar. Eerlijk gezegd heb ik echt geen idee hoe veel stof ik heb en ik wil dat denk ik ook helemaal niet weten.... wat ik wel weet is dat ik, zoals bijna elke quiltster, flink lapjesverslaafd ben, een mooi setje stof is voor mij niet te versmaden, zeker als er ook nog eens 50% korting op zit, zoals op deze:

(DH vond ze "wel aardig" en dat is van hem een groot compliment als het over stofjes gaat).

While surfing on the net, I came upon Emma's blog. Apart from some lovely pictures of her children and of course post about quilting, I noticed she also keeps track of the size of her stash.
I wouldn't know how much fabric I own, and I think I don't want to know. I try not to buy too much new fabrics and use the old fabrics first, but sometimes the temptation is just to strong, especialy when it is 50% off, like this little stack of fabrics.

4 opmerkingen:

Gina zei

Fabulous fabrics

Love and hugs Gina xxx

Anoniem zei

ik denk dat ik beter zelf niet weet hoeveel stof ik heb ;-)
je hebt in ieder geval leuke lapjes gescoord! heb je al een ide wat je er mee gaat doen?

Anoniem zei

Ik ga ook echt niet tellen hoeveel meter stash ik heb want dan mag ik misschien van mezelf niets meer bij halen ;-)

Anoniem zei

hoi Margeeth
wat heb je een leuke spannende stofjes gekocht