zondag 16 november 2008

Blaadjes

Het thema voor deze maand van de abstract challenge is, heel toepasselijk "leaves" (bladeren).
Nou had ik vorig jaar allemaal stoffen geverfd en gestempeld, waaronder ook stoffen met bladeren. Ik heb één van die stoffen uitgekozen en er een quiltje van gemaakt:
.


Omdat het stempel van een abstract blad (het is per slot van rekening de abstract challenge) handgemaakt was en de stoffen handgeverfd waren, heb ik het quiltje ook maar handgequilt.

This months topic of abstract challenge is, really appropriate for this time of year in the Northern Hemisphere, leaves. I made a little whole cloth quiltlet, made with my handdyed, and handstamped (with one of my handmade stamps of an abstract leaf) fabrics. Because there already was a lot of "hand" in this quilt, I decided I might as well hand quilt it too.

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Ziet er weer heel mooi uit Margeeth!
Zeker dat handquilten! Toch ook fijn om te doen hé.
Hannie
P.S. Ik heb ook de dagboekquiltjes van je zitten bekijken.Op de tentoonstellingspagina van het Q.gilde. Prachtig !

Marloes zei

Weer heel leuk. En omdat ik elke dag jouw blog lees, heb ik je getagged, zie http://textielverfenderest.web-log.nl/ groetjes, Marloes