woensdag 23 januari 2008

ARTfor12 (2) - Pingu

Tadaa:

Tenslotte nog even een huishoudelijke mededeling over het vergroten van foto's. Ik kreeg een vraag van Sommeke waarom in dit blog de "handjes" om een foto aan te klikken niet werken. Ik heb géén idee. Soms doen ze het wel en soms doen ze het niet en waarom??? Ik snap dat dat irritant kan zijn, dan staat er zo'n handje op het scherm en als je er dan op klikt gebeurt er niets. Om niet te veel opslagruimte te gebruiken, verklein ik de foto's van tussenstadia altijd. Dan is het logisch dat het handje het niet doet, want er is niets om te vergroten. Ik heb inmiddels ontdekt dat je ook een link kunt koppelen aan een foto, dus foto's van eindprodukten link ik naar mijn fotosite, dan is er op die manier toch een grotere foto te zien.


This is my pingu-quilt for the ARTfor12 challenge. Because the little hands in the blog are not always reliable (don't know why), I have linked it to my photosite, when you click on it, you will see a bigger picture.


3 opmerkingen:

Janny de Roo zei

Margeeth, ik ben al een tijdje niet op je site geweest, maar wat staan er weer leuke dingen op. Dit onderwerp ook, prachtig vind ik dat, maar je moet wel steeds weer geinspireerd worden om tot nieuwe ideeen te komen.
groetjes, Janny

Anoniem zei

hoi margeeth
wat is dat leuk zeg
wat heb jij toch een goede fantasie
enig met die felle kleuren er achter

Sandra zei

Hij is leuk Margeeth!
Groetjes,
Sandra