donderdag 22 september 2011

Broeikaseffect

Door alle drukte was ik toch helemaal vergeten om de quilt die ik op de tentoonstelling in Leiden had hangen te laten zien, dus bij deze alsnog:


Broeikaseffect
Door de uitstoot van CO2 stijgt de temperatuur op aarde.

Machinaal gepatcht en gequilt, geroestverfde, handgeverfde en met sojawas gebatikte stoffen. Zoals op de foto te zien is, heeft het quiltersgilde er ook een kaart van laten drukken.

I totally forgot to show you the quilt I had in the annual show of our quilters guild. It is called global warming, I patched and quilted it by machine using rust dyed and handdyed fabrics.

4 opmerkingen:

Sonja Thalen zei

Leuk een eigen kaart Margeeth.

dini zweegers zei

heel mooi!!!
t onderwerp spreekt me erg aan, ik vind het knap dat je het
kunt verwerken in een quilt!!!
en leuk dat er een kaart van is gemaakt!

Jantine zei

Ik heb het je al persoonlijk gezegd op de tentoonstelling, ik vind hem prachtig!

Hannie de Beer zei

Mooi onderwerp,en een prachtige quilt! Ik heb meteen de kaart gekocht natuurlijk!