zaterdag 30 juli 2011

Sunny mandala

Ik heb mijn mandala gequilt:


Ik had hem speciaal gemaakt voor het thema "zon" van "De Uitdaging" en hoewel hij anders was uitgevallen dan verwacht ben ik er toch mee doorgegaan. Ik heb er eerst op gestempeld en gezeefdrukt met printverf en daarna heb ik hem gequilt. De zonnestralen heb ik met een cordonsteek geborduurd, omdat je ze anders niet zag.

I quilted my mandala. I made it for the challenge "sun" of our group "De Uitdaging" and although it didn't quite turn out as expected I finished it anyway.

4 opmerkingen:

Hannie de Beer zei

Een heel goede keus om deze lap voor je zon te gebruiken! Je hebt er een prachtige zon van gemaakt, door alle verdere bewerkingen!

marion zei

het ziet er opd e foto al heel mooi uit, in het echt vast nog mooier

mia zei

Mooie opbouw van van kleuren en tekst heb je gemaakt.
Een zonnetje in huis in donkere dagen.
gr. mia

Nienke zei

Het blijft ook leuk om te zien hoe zo'n geverfde lap in z'n geheel een top kan vormen, ik vind dat de lijnrechte tekstblokken versus de ronde stralende zon heel veel toevoegen. Mooi!