maandag 18 mei 2009

Belted star

Wat een belted star in het dagelijks leven is weet ik niet, maar dit is in ieder geval het quiltblok. Weer eentje voor mijn blauwe sterrenquilt, waarvan het maken op dit moment stil ligt omdat ik ineens allemaal inspiratie heb voor andere dingen. Nou ja, dat is niet erg want deze quilt is toch een tussenwerkje voor als ik even niets weet te maken. Het logeerbed kan nog wel wat langer zonder quilt (waar de kat dan toch maar op gaat liggen verharen....).

Gisteren hebben we onze eerste bijeenkomst gehad van de ARTfor12 groep. Bijna alle leden waren er, op eentje na, haar moeder werd 90. Het was gezellig, leuk en leerzaam om alle quiltjes nu eens in het echt te zien, dan zie je toch veel meer dan alleen op een foto op ons blog. Hilde, bedankt voor de gastvrijheid.

I have no idea what a belted star is in real life, but this is the quilt block. Another one for my blue starquilt, on which I am not getting much work done right now, because I have a lot of inspiration for making other things. It doesn't matter, because that's what this quilt is for, something to do when I am stuck. The guest bed can do without a quilt (which will be covered in cat hairs anyway) for a little while longer.

2 opmerkingen:

Hannie de Beer zei

Elke keer een draadje,is een hemdsmouw in het jaar! Dat spreekwoord gaat ook op voor jou. Telkens een blokje en over een poosje een mooie quilt!

hannie zei

Heel fijn,om zo met de internetgroep bij elkaar te komen! Is toch wel even anders dan via het blog. Ik kijk regelmatig en zie prachtig werk voorbij komen!