dinsdag 30 december 2008

Boek en andere bezigheden

Vorige week liep ik in mijn lunchpauze even bij de Slegte naar binnen en daar zag ik dit boek:

Ik had nog geen boek over shibori en het was niet duur, dus heb ik het maar meegenomen. Kan ik van de zomer lekker experimenteren.

Deze week doe ik niet veel aan quilten, ik ben veel te druk bezig met:

Voor DH en ik was het tien jaar geleden dat we echt geschaatst hadden en voor de kinderen eigenlijk de allereerste keer, wel even wennen dus (met schaatsen gebruik je toch weer hele andere spieren dan anders).

Found this book in a second hand bookshop. I didn't have a book about shibori and it was really cheap, so I just bought it. A good excuse to do some experimenting next summer. I don't think I will get much quilting done this week, the temperatures are below 0°C, which is very rare these days, so I am skating while I have the chance. It was ten years ago since DH and I skated and the children never did, so it takes some adjusting.

3 opmerkingen:

Gina zei

How many bruises did you all have after the skating?

Love and hugs Gina xxx

Anoniem zei

en, bevalt het boek? ik zag dat hij ook te koop staat bij Zijdelings, maar daar wordt ie nog verwacht !! veel plezier met schaatsen !!

Anoniem zei

Het gaat nog even door met vriezen,dus: Nog heel veel schaatsplezier Margeeth!