vrijdag 23 november 2007

Zwevende blokken

Zoals denk ik iedereen ben ik ook de gelukkige bezitster van verzameling stoffen met een wat grotere print. Stoffen die ik kocht omdat ik ze zo mooi vond, maar waarvan ik het vervolgens zonde vond om ze te verknippen. Echt van die stoffen die je bewaard om er iets speciaals van te maken, maar die vervolgens in de kast blijven liggen.
Een tijdje geleden hadden we bij de quiltkletsers een blokkenloterij met als blok een zogenaamd 'aussi'-blok; een soort zwevend blok waarvoor je relatief grote stukken stof gebruikt. Dat zou weleens een leuke manier kunnen zijn om mijn te mooie kinderstofjes eens te gebruiken. Samen met een groot stuk gestippeld ecru en wat restjes donkerblauw en zwart:


(Nee,despatiebalkisnognietgemaakt,ikhebmoeilijklopendoenmeteen gekopieerdespatie. DHbeheertthuisdePC'senwillievernietdatiker ietsaandoedushijmagervanhetweekendnaarkijken. Welvermoeiendtypenzotrouwens)

I guess like all quilters I own fabrics with a larger print. Fabrics I bought because I liked them a lot and then thought to beautifull to cut. Fabrics you want to save for something special which then end up lurking in the closet.

A while ago I saw this pattern of some kind of floating blocks on a dutch mailinglist. This was the perfect pattern to show of some of my more beautifull childrens prints.

5 opmerkingen:

Anoniem zei

mooi je zwevende blokken !! en grrrrrrrrrrrrr je pc !!!

Anoniem zei

leuk weer!

marjolijn zei

Ook al zo mooi. Deze staat ook nog bij mijn wimmetjes. Ik heb een aantal aboriginal stofjes klaarliggen, maar nog niet genoeg. Wat ben jij productief zeg.
Gr. Marjolijn

Helen in the UK zei

Great quilt for showcasing fabrics. Gives me ideas for an I Spy :)

swooze zei

That turned out great! Nice job.