woensdag 11 april 2012

Woensdag - Dear Margeeth dag (30)

Nee, ik ben niet ook ten prooi gevallen aan de alom woedende huisjesrage, dit is alleen maar mijn laatste blok voor de Dear Margeeth quilt. Omdat het bouwen van huisjes van restjes op dit moment toch wel erg in is, vond ik dat er wel één huisje in  mijn quilt mocht:


Mijn huisje is ook een beetje anders dan dé huisjes, mijn huisje heeft twee ramen en dé huisjes hebben er maar eentje (en het is ook een stuk groter, 12 centimeter en dé huisjes zijn zeven en een halve centimeter).

In the Netherlands, building houses from scraps is the latest quilting craze, so I decided to make (a slightly different) one for my Dear Margeeth quilt.

5 opmerkingen:

Annelies zei

Leuk ! Mijn huisjes hebben ook twee raampjes. Dat vind ik leuker.

Hannie de Beer zei

Leuk hoor een huisje ebij.
En nog wel zo'n kleurig huis!

Ineke zei

Mooi huisje, ben benieuwd
hoe je quilt wordt, kijk er naar uit...
Groetjes,
Ineke

Shirley zei

Haa, leuk is die, net even anders. Ik ben te lijdzaam wat dit betreft, niet dat ik ermee zit hoor.

Yvonne aka sommeke zei

Hihi, toch een beetje van de huisjesgekte meegekregen dus! Nee, 't past in een Dear Margeethquilt!
Hmmm... nu ik het zo schrijf ... het past zeker ook op een zeshoek! ;-)