zaterdag 3 maart 2012

Voorraadvreter verslag februari

En toen was het al weer 3 maart..... en had ik nog helemaal geen voorraadvreter verslag geschreven....
Vorig jaar was ik in het groen geeindigd, alleen, ik had wel al een bestelling gedaan van een rol (van 30 meter!) poplin. Deze maand was de stof er dan eindelijk, ik ben er echt blij mee want ik kan weer verven, maar het is natuurlijk wel de 'doodsteek'  voor mijn voorraadvreter verslag....

Stof gekocht in februari:  30 meter
Stof gebruikt in februari:  2,7 meter
Stof gekocht in 2012: 30,3 meter
Stof gebruikt in 2012: 4,4 meter
Voorraad gevreten in 2012: -26,2 meter

It is already march 3d and I totally forgot to do my stashbusting report. Last year I ended in the green, but I ordered a fresh bolt of white poplin for dyeing. It took some time but in february it  finally arrived. I am really glad I have fabric to dye again, but it is killing for my stashbusting report...


Fabric in february: 32.8 yards
Fabric out february: 2.9 yards
Fabric in 2012: 33.1 yards
Fabric out 2012: 4.1 yards
Amount busted 2012: -28,6 yards

3 opmerkingen:

Hannie de Beer zei

Niet zo erg denk ik? Verven geeft ook erg veel voldoening, en je kunt er weer zoveel mee doen!

marion zei

heel veel verven? hihihi

Unknown zei

Dat komt wel op hoor en mooi gevouwen staat super in een voorraad lapjes kast.

Vrolijke groetjes Renée