donderdag 27 oktober 2011

Woensdag - Dear Margeeth dag

Alleen is het donderdag. Had dit berichtje op dinsdag al gepland en gepubliceerd en nu vond ik het in de concepten. Wonderlijk.
Zoals gezegd heb ik deze week een keer geen nieuw blokje gemaakt, maar sashings gezet aan (een deel van) de blokken die ik al had:


Ik ben aan het overwegen om ze ook gelijk maar in banen aan elkaar te gaan naaien, dan kunnen ze ook niet kwijt raken.

This week I did not make a new block, but added sashings to part of the blocks I already made.

3 opmerkingen:

Shirley zei

Ze zijn mooi tesamen, oh ik zou nog een paar blokken afwachten met aan elkaar zetten, dan kan je nog wat schuiven met kleuren.

Hannie de Beer zei

Een mooi stel zo samen,en inderdaad is het leuker om af te wisselen.

Anoniem zei

't Kriebelt hé! Ze zijn mooi!
En Snowy en Blanca nog steeds bij jullie?
De filmkes zijn zo leuk om zien!
Goe weekend Margeeth!