donderdag 20 oktober 2011

Blanca speelt



Ik vond het wel weer eens tijd voor een nieuw filmpje.

(Snowy staat dus net buiten beeld, ze spelen meestal samen met de rail en gaan dan alletwee aan een kant staan, maar nu had hij er geen zin in).


Eergisteravond zijn we met ze naar de dierenarts geweest voor de herhaalenting na 3 weken (Was wel even spannend, niet zozeer de dierenarts maar meer hoe krijgen we ze met zo min mogelijk trauma's in het mandje. Snowy ging vrij makkelijk, dat is zo'n vreetzak, bakje eten erin en klaar. Bij Blanca werkte dat niet, die heeft het vaak gewoon te druk om te eten (daar moeten we echt goed op letten dat die eet), een spoor met stukjes van die foute snoepstaaf (ooit eens gekregen en bewaard voor het geval het nog eens te pas zou komen, nu dus) kte haar ook naar binnen, maar zodra ze het deurtje zag dichtgaan draaide ze zicht om, ik was maar net snel genoeg. Bij de dierenarts gedroegen ze zich zoals verwacht, de dierenarts deed het deurtje van het mandje van Snowy open en kreeg een blazende en spugende uitval van hem, dus toen hebben we maar weer de truc van bovenkant eraf en handdoek erover toegepast. Bij Blanca ging dat niet, het was een onhandig mandje waar je een schroevendraaier voor nodig had om de bovenkant eraf te halen, dus die heb ik met handdoek en al eruit geplukt. Opvallend hoe ze al aan ons gewend zijn, ik had haar in de handdoek en kon haar gewoon aaien, maar de dierenarts niet, daar werd naar gemept. Normaal houdt de assistente de katjes vast, maar omdat ik Blanca al beet had heb ik dat maar overgenomen.

Ze waren alletwee goed gegroeid, Snowy een stuk meer dan Blanca (vreetzak!).



:

2 opmerkingen:

Hannie de Beer zei

Fijn toch dat ze het zo goed doen bij jullie! En wat een geinig speeltje hebben ze.Hoe lang mag je ze nog houden?

Margeeth zei

Ze blijven bij ons totdat er een nieuw huis voor ze gevonden is, dus dat kan zomaar nog wel even duren.