woensdag 3 augustus 2011

Helaas, geen Dear Margeeth vandaag

want ik heb geen blok af.
Ik heb in de bus een shiborilapje zitten rijgen (het lapje bij de rode pijl),


dat duurde twee busreizen én het acht-uur-journaal. De andere lapjes zijn minder werk, die heb ik daarna nog geprepareerd. Gisteren heb ik ze in de verf gezet en zometeen ga ik ze uitspoelen, ik ben benieuwd hoe het geworden is. Sifra vond het in ieder geval wel heel interessant!


No Dear Margeeth today, because I have spent my traveling time preparing shibori fabrics. Sifra thought them quite interesting.

3 opmerkingen:

Hannie de Beer zei

Ze zien er ook erg interessant uit. Ik ben benieuwd hoe die worden? Lijkt me heel bijzonder!

marjolijn zei

Je hebt er ook ware kunstwerkjes van gemaakt.
gr. Marjolijn

Yvonne aka sommeke zei

Dan werd er op de bus zeker vreemd gekeken?
Wel mooie resultaten zeg!