vrijdag 25 december 2009

Secret santa en nog een verrassing

Wordle: green xmas
.
Bij één van de online quilt-groepen waar ik lid van ben, werd ook dit jaar weer een "secret santa" swap georganiseerd. Als je meedoet aan deze swap krijg jij een naam op van iemand die je, strikt anoniem, één of meer cadeautjes van een afgesproken bedrag stuurt en je krijgt zelf ook weer cadeautjes terug (van iemand anders).
De enveloppe lag hier al een tijdje te wachten en gisteravond was het dan zo ver en heb ik hem open gemaakt. Dat had ik op zich al eerder kunnen doen, want wat er in zat waren deze pakjes:

This christmas, I participated in a "secret santa" swap. Yesterday evening I got to open the envelope and found these gifts.
.
.
En dit waren de cadeautjes:
.


Drie flesjes met 3-D textielverf, waar ik heel erg blij mee ben, een boekje met naalden die natuurlijk altijd goed van pas komen én een kerstlapje. Dank je wel, anonieme secret santa.
They were three little bottles of 3-D textile paint, which I like very much, a booklet with needles which will be put to good use and a christmas fabric. Santa, thank you very much.

En alsof ik nog niet genoeg was verwend lag er gistermiddag nog een, dit keer niet anonieme, verrassing in de brievenbus:
And, as if I had not been spoilt enough, yesterday afternoon, another (not anonymous) surprise came in the mail:
.

.
Een prachtige nieuwjaars ATC gemaakt door Hannie. Hannie, dank je wel, wat een ontzettend leuke verrassing.
A beautifull ATC, made by Hannie. Hannie, thank you very much for this lovely surprise.

4 opmerkingen:

M♥ry zei

leuk, z'n swap !! en wat lief van Hannie ! fijne feestdagen!

Annelies zei

Ik wens jou en je familie hele gezellige kerstdagen toe !

Yvonne aka sommeke zei

Dat heeft Santa voor jou mooi uitgezocht!
Fijne dagen nog Margeeth!

Shirley zei

Joh wat een treffer, zo'n leuk cadeau!