vrijdag 28 augustus 2009

Juryrapport

Gisteravond kwam ik thuis uit mijn werk en trof daar een groot pak aan. De kinderen waren heel nieuwsgierig wat daar in zou zitten en ik had zo'n vermoeden, wat ook bleek te kloppen: mijn quilt.

Het leuke van meedoen met de show in Birmingham is dat je ook een juryrapport krijgt bij je quilt, of eigenlijk zelfs twee en het leuke daar weer van is dat je dan kunt zien hoe verschillende de beoordeling van een quilt door twee verschillende mensen kan zijn.

Dit zijn mijn juryrapporten. Over het eerste ben ik niet verbaasd, alles is goed of voldoende en de manier waarop de quilt hangt heeft wat aandacht nodig. De quilt hing ook voor geen meter, in Birmingham doen ze geen lat door de onderste tunnel (ook niet als je er expliciet om vraagt, wat ik gedaan had), dus hij hing niet netjes recht. Een goede les voor de volgende keer, dan verzin ik wel iets dat er toch een soort lat in delen in de onderkant zit.


Maar, bij het tweede juryrapport begon ik helemaal te glimmen. Drie keer goed en vijf keer uitstekend en de comments waren helemaal geweldig!

Ook hier was er één mindere beoordeling, het hangen van de quilt was hier 'maar' voldoende.

Inmiddels heb ik alles weer opgeruimd, ook mijn koffer, die ik eerst maar even buiten heb laten luchten....


(luchten Sifra, niet beharen....).

Yesterday evening I came home from work and found a big parcel waiting for me. The children were really curious what was in it, but I knew right away, my quilt from Birmingham. It also contained two jury reports, of which I was really pleased (especially the second one). The only thing that needed attention was the way the quilt was hanging and I totally agree with that. It turned out that they do not put a rod in the lower tube, so the quilt didn't hang straigth. A good lesson for next time, I will make sure I put something in, somehow.
The last picture is of my flightcase, which I thought needed airing. Sifra, on the other hand, thought I had forgotten to add an "h", it needed hairing.....

6 opmerkingen:

Linda Robertus zei

Prachtige rapporten, gefeliciteerd! Weet je wie de 'rapporteurs' waren?

Hannie de Beer zei

Goed zeg die rapporten! Proficiat.
Inderdaad jammer van het "hangen" Maar dat had je niet zelf in de hand? Misschien kun je volgende keer,als de quilt niet te groot is een smalle onderlat meenemen?

Marjon zei

Je kunt er ook loodkoord (wat ze voor de gordijnen ook gebruiken) aanzetten. Dan zit het gewoon aan de quilt vast.

Marion zei

Mooie rapporten heb je, heb de mijne nog niet terug.

Gina zei

Great judges reports. You must be so pleased

Love and hugs Gin axxx

Yvonne aka sommeke zei

Wat een goeie jury rapporten toch!
Aan dat niet goed hangen kon jij niks doen, hé!
LOL met Sifra in de koffer!