zondag 9 december 2007

Leuke post

Gisteren leuke post mogen ontvangen:

Eerst kwam de postbode met deze fiberkaart van Corrie, mijn schoonmoeder.


En toen kwam 's middags ook nog de pakketservice met een bultige enveloppe. Bij één van de internetgroepen waar ik lid van ben doen we met kerst een zogenaamde 'secret santa'. Hierbij sturen de deelnemers, anoniem een pakje voor de kerst naar één van de andere deelnemers. Er stond verder niets op die bultige enveloppe, maar ik had zo'n donkerbruin vermoeden dat dit misschien iets was van Santa, dat dus eigenlijk nog niet geopend mocht worden. Helaas rook het pakje enorm naar derook en met mijn astmatische DH kunnen we dat echt niet hebben, dus heb ik het toch maar opengemaakt. Ik had gelijk, het was van Santa, maar de inhoud was gelukkig ook nog ingepakt, in bruin handgeschept-look inpakpapier, zodat het toch een verrassing blijft. De meeste rooklucht zat gelukkig in de enveloppe (zal die koeriersdienst wel weer geweest zijn, dit is niet de eerste keer) na een middagje luchten in de tuin was de rooklucht weer van de pakjes af. Wel spannend.......


Yesterday I received very nice snail-mail. First this fibercard from Corrie, my mother in law. The second picture was a gift from 'secret santa'. It came as a lumpy package, that I actually wasn't supposed to open untill christmas. Unfortunately the envelope had a real bad sigarette smell on it, which isn't allowed in our house, because of DH's asthma. Luckily, the contents were also wrapped, so it remains a surprise. Exciting....

Geen opmerkingen: