woensdag 10 oktober 2007

Ik kon het niet over mijn hart verkrijgen,

om niks met deze (http://margeeths-blog.blogspot.com/2007/09/ufo.html) blokken te doen.
Er was toch, door veel mensen, heel wat werk aan verzet. Ok, de donkerblauwe bomen van het grootste poezenblok zijn een beetje verbleekt, maar als je dat niet weet dan valt het helemaal niet op. Ik heb een mandje met verweesde blokken, daar kwamen nog wat grote flying geese en een blauwe poes uit. Toen nog wat blokken van 10x10 gesneden en een beetje gepuzzeld en het werd dit droomdekentje:
Omdat het meeste werk al gedaan was, was het klaar in een wip. Zo liggen ze niet meer in de weg, maar kan er een kind blij mee zijn.

I couldn't just leave these (http://margeeths-blog.blogspot.com/2007/09/ufo.html) blocks. A lot of people have done a lot of work on it, so it would be a waste to just do nothing with them.
The dark blue trees of the big block are a bit faded, but if you do not know this, I doubt whether you will notice. So, I decided to make a "droomdekentje" (something like project linus) from them. I added some orphan blocks and some 4.5" blocks and had the blanket finished in no time (all the hard work had already been done). This way, instead of cluttering my space, the cat-blocks can make some child happy.

5 opmerkingen:

Brigitta zei

wat een prachtig dekentje Margeeth!! Ik weet zeker dat daar een kindje heel blij mee zal zijn. Ik vond je blog via het quiltprikbord en je staat nu onder mn favorieten hoor. Straks even lekker verder lezen hier.
groetjes uit Groningen

Dutch scraps zei

Leuk droomdekentjes Margeet, zo zie je maar wat je met orphanblokken kan doen

Gina zei

What a lovely quilt. The child that gets that is going to be so thrilled

love and hugs xxx

Anoniem zei

prachtige quilt en nog voor een mooi doel ook!
ik ben jaloers op je productie, precies of jouw dagen langer zijn dan de mijne... ;-)

Anoniem zei

Met alle voorgaande reakties ben ik het eens. Wat een mooi dekentje en ik weet zeker, dat het kindje die het krijgt er heel blij mee zal zijn. En inderdaad, jouw dagen lijken langer dan de mijne. Willy.