zaterdag 1 april 2023

Temperatuurhuisjes, eerste kwartaal

 

 Inmiddels is het alweer 1 april, dus tijd voor een update van mijn huisjes. Ik heb het volgehouden om er (ongeveer) één per dag te maken. Januari, februari en maart hebben samen 89 dagen, dus 5 rijen van 17 en 4 losse huisjes:


Als je met een temperatuurquilt bezig bent dan wordt je met je neus op de feiten gedrukt. Er zit erg veel groen en niet zo veel blauw in en zelfs wat geel. Dat betekent dat het een behoorlijk warme winter geweest is, we hebben nul dagen gehad waarin de temperatuur onder de 0°C is geweest en maar liefst 6 dagen boven de 16°C. Verder was het rond nieuwjaar ook erg warm voor de tijd van het jaar. Ik heb een regel, geen politiek op mijn sociale media, dus ik laat me er verder niet over uit wat ik hier van denk.

1 opmerking:

Hannie de Beer zei

Mooi overzicht zo! Maar het heeft hier toch wel regelmatig gevroren!