zondag 5 maart 2023

Thuiskomen

In de groep De-Uitdaging mogen we om beurten het thema verzinnen. Helaas is het ledental de laatste tijd drastisch afgenomen (we zijn nog maar met zijn vijven en zouden best wat leden erbij kunnen gebruiken), dus ik was alweer aan de beurt. Ik heb gekozen voor het thema "thuiskomen". Thuiskomen betekent voor mij gezelligheid, warmte, een beetje kneuterig zelfs. Dat heb ik geprobeerd in mijn quilt terug te laten komen. Het is géén artquilt, maar ik vind hem wel heel gezellig.

Hij is machinaal gepatcht en gequilt, De huisjes en de bloemenranden zijn overgebleven blokken van voorgaande projecten en de ananassen zijn gemaakt van restjes. Er zitten door mij zelf geverfde stoffen in en commerciële batiks.


1 opmerking:

Hannie de Beer zei

Een gezellige quilt. Om bij thuis te komen! Goed idee om de blokken die je nog had te gebruiken !