woensdag 7 november 2012

Woensdag - Dear Margeeth dag (55)

Gewoon een leuk blokje:


Ineke had afgelopen zondag een vraag over deze quilt:
"Het is dus geen woensdag meer? Maak je de blokken nog steeds onderweg?"

Woensdag is Dear Margeeth dag, die blokken maak ik nog steeds onderweg. Zondag is voor de driehoeken van de Dear Jane, die maak ik (zoveel mogelijk) machinaal met paperpiecing.
Ik weet nog niet hoeveel blokken ik ga maken, wat ik wel weet is dat ik een sampler leuker vind naarmate die groter is, dus ik ben voorlopig nog wel met deze quilt bezig en kan elke week een blokje laten zien.

3 opmerkingen:

Unknown zei

weer een schitterend blokje en je hebt er al heel wat gemaakt.

Vrolijke groetjes Renee

Dineke zei

Inderdaad, meer blokken maakt een sampler steeds leuker. ik ben hier ook steeds aan het vergroten LOL Maak je ook een keer een overzichts foto van de blokken?

Hannie de Beer zei

Dat is zeker zo, een mooie grote sampler heeft net wat meer!