zondag 29 juli 2012

Vliegende ganzen - onder constructie

De laatste opdracht voor De Uitdaging is vogels. Ik had als idee om er een soort van liberated flying geese van te maken maar ook weer niet té liberated, dus heb ik eerst dit patroon getekend:



en dit is hoever ik nu ben:



Ik ben bang dat ik het niet ga halen voor 1 augustus, het patroon is best wel
veel werk en door de warmte van de laatste week heb ik minder achter de
naaimachine gezeten dan ik zou willen. En dan hebben ook de kinderen nog
vakantie en willen Darthje en Obi ook almaar op schoot liggen (en
dat vind ik natuurlijk héél vervelend, maar niet heus).

4 opmerkingen:

Els zei

Dat ziet er indrukwekkend uit!
Succes verder.

Quiltgroep Tinte zei

Je bent toch al een eind op streek en ik vind het erg goed worden Margeeth.

mia zei

In de vakantieperiode is het altijd moeilijk om de deadline van 1-8 te halen, ik vind jouw ontwerp heel Uitdagend, benieuwd naar je eindresultaat,gr.mia

Yvonne aka sommeke zei

Gaat mooi worden!