dinsdag 3 juli 2012

Oproep, stem voor stichting Kattenkop

Stichting Kattekop

Omschrijving

Stg.Kattekop helpt zwerfkatten in regio Eindhoven. De katten worden gevangen en voor neutralisatie naar de dierenarts gebracht. Zieke of gewonde katten worden opgevangen totdat ze volledig hersteld zijn, of er wordt gezocht naar een passende oplossing.Kittens worden ondergebracht bij een kittenopvang. Tamme zwerfkatten gaan naar een opvang voor herplaatsing.Op verschillende plekken waar verwilderde katten zijn teruggeplaatst, worden de dieren gevoerd en worden er schuilplekken gecreëerd.

Stichting kattenkop is genomineerd voor steun van de specsavers foundation maar heeft nog wel veel stemmen nodig. Als zij genoeg stemmen krijgen dan wordt er voor elke verkochte bril een euro gedoneerd en dat geld kunnen ze goed gebruiken om meer kittens te helpen. Ik heb al gestemd. Als je ook wilt stemmen, klik dan hier.

4 opmerkingen:

Hannie de Beer zei

Zo, mijn stem hebben ze ook! Ik zal morgen weer stemmen.
gr. Hannie

Anoniem zei

Zo gestemd. Als ik het niet vergeet, doe ik het elke dag eventjes.

Yvonne aka sommeke zei

Gestemd! En ik probeer het de volgende dagen weer!
Staat ook op m'n FB nu!

Marjolein Ztm zei

Zo ook maar even gestemd. Lees regelmatig je blog en moet dan altijd even naar de katjes kijken.

En wil je een lieve quiltkat zien, kijk dan eens even op mijn weblog. Daar staat een foto van een van de katten van mijn dochter.

Groetjes Marjolein uit Zoetermeer.