maandag 27 juni 2011

Warm!

Vandaag heb ik van het warme hete weer (waar ik niet van hou) gebruik gemaakt om nog wat stof te verven. Procion werkt toch het beste bij een graad of veertig en met dit warme weer in de zon haal je dat wel. Ik had ook nog een stuk sojawas liggen, dus ik ben aan het batikken geslagen. Het was zo warm dat ik de van was voorziene stof binnenshuis moest leggen om af te koelen, anders werd de was niet hard. De was die door de stof heen liep lag als plasjes op de zwarte vuilniszakken die ik altijd over de tafel leg. Ik ben benieuwd hoe het resultaat zal zijn, zal mijn verfoplossing zo warm zijn geworden dat de was in de stof gesmolten is?

Morgen is het nog warmer, daarna wordt het hopelijk weer koeler. Ik moet morgenochtend helpen in het asiel (waar ik een ochtend in de week vrijwilligerswerk doe), ik hoop dat dat een beetje uit te houden is.....

Geen opmerkingen: