woensdag 7 april 2010

Quilt of quilts bij het Victoria & Albert museum

Op het blog van Mai-Britt zag ik een link naar de website van het Victoria & Albert museum waar je, ter gelegenheid van de grote quilttentoonstelling die daar dit jaar wordt gehouden, een foto van je quilt kunt uploaden om deel uit te maken van een grote virtuele quilt, de "Quilt of quilts".

Ik heb de quilt die vorig jaar in Birmingham hing geupload, dat vond ik wel toepasselijk. Hier kun je hem zien op de website, er zit een kaartje bij van waar je woont en ik kreeg zelfs een virtueel certificaat:


On Mai Britts blog there was a link to the Victoria & Albert museum. Because of the large quiltshow that is being held there, they started a virtual quilt of quilts. One can upload a picture of ones quilt, I uploaded the quilt that has been in Birmingham last year. Click here to see it on the website and I even got a virtual certificate.

4 opmerkingen:

Hannie de Beer zei

Wat bijzonder Margeeth! Leuk,voor de bezoekers,om al die quilts in de presentatie te kunnen bekijken!

Yvonne aka sommeke zei

Dat is een leuk idee! Ik heb er dan ook maar gebruik van gemaakt! ;-) Bedankt voor de tip!

Lynn Cohen zei

What a fun thing to do...to self publish. I love it!!! Must come back later for the link and do this too. Thanks for sharing.
It looks wonderful there.

Mai-Britt Axelsen zei

Thanks for spreading the word, Margeeth! The certificate is very satisfying ☺ Also seeing your own work on the website......... Don't forget to add detail pictures.