woensdag 10 juni 2009

Kandinsky

Naast als een poetsneuroot opruimen en schoonmaken, doe ik ook nog wel wat aan quilten. Zo ben ik me uit de naad aan het werken om een quilt voor deze tentoonstelling af te krijgen (uiterlijk donderdag moet het inschrijfformulier met een cd met foto's van de quilt erop op de post) en ben ik ook nog bezig met de quilt voor Birmingham.
Beide quilts moeten machinaal gequilt worden en dat moet je niet te lang achter elkaar doen, dus ik doe steeds een kwartiertje quilten - kwartiertje opruimen - kwartiertje quilten enzovoor enzovoort. Nu alleen nog verzinnen hoe de quilt voor "uit de naad" gerelateerd is aan het thema (afgezien natuurlijk van het feit dat ik me uit de naad aan het werken ben om hem af te krijgen....)

Jammer genoeg zijn dit alletwee quilts die ik niet kan/wil laten zien, dus daarom maar een foto van een abstract challenge quiltje die ik een paar jaar geleden maakte:

Image and video hosting by TinyPic

Abstract challenge thema "Kandinsky", 2006, 21 x 21 cm, merinowol op fluweel (met de embellisher), uit de vrije hand gequilt.

Abstract challenge "Kandinsky, 2006, 21 x 21 cm (8"), merinowool embellished on velvet, free motion quilting.

I am showing you a picture of an old abstract challenge because I have nothing new to show you. Not that I am not working, apart from cleaning like a maniac I am also quilting, with deadlines looming very close, but I cannot show those quilts to you.

2 opmerkingen:

Gina zei

I like that one. It's like a black hole in space

Love and hugs Gina xxx

Hannie de Beer zei

Mooi van kleur en opzet is dit quiltje. Succes met je werkstukken voor de tentoonstellingen. Komt beslist op tijd af!