vrijdag 3 april 2009

ALQS-3 of "Joepie, ik kan een artquilt maken!"

Vandaag geen blog met werk van mezelf maar een aankondiging. Een tijdje terug liet ik een quiltje zien dat ik gemaakt had voor een internationale swap en het quiltje dat ik terug had gekregen van Lise uit Noorwegen. Een paar dagen terug kreeg ik een mailtje van de organisator van deze swap, Kate North, dat ze weer een nieuwe swap organiseert. Dit keer worden er alleen art-quilts geruild, kijk op another little quilt swap over het hoe en wat. Ik weet nog dat ik de vorige keer ook meedeed met de artquiltruil (ze had toen ook nog een ruil van traditionele quilts) en me nogal zorgen maakte of mijn quiltje wel een artquilt was en niet gewoon een moderne quilt; dus toen ik mijn quilt tussen de voorbeelden van wat voor Kate telt als art quilts zag (naar beneden scrollen tot net boven "How to play") vond ik dat toch wel leuk.

En omdat er natuurlijk ook een foto bij deze post 'moet ', eentje van Sifra die de lente in haar kop heeft, op de pergola:

Image and video hosting by TinyPic
Today not a blog with my own work, but an announcement. A while ago I showed a quiltlet I made for an international swap and the quiltlet that Lise from Norway made me for this swap. A couple of days back I got an e-mail from the organiser of this swap, Kate North that she is organising a new swap. This time only art quilts aare swapped, if you want to play check the website another little quilt swap for the rules . I remember fretting about whether the quilt I made was an artquilt of just modern when I participated last time. Fortunately I saw the quilt I did last time on the website, between the samples of what Kate consideres art quilts, so I know I can live up to the expectations, so that is one thing less to worry about.
The picture is Sifra, who is really happy now that the wether is warm and balmy.

1 opmerking:

Hannie de Beer zei

Ik denk,dat jij je geen zorgen hoeft te maken Margeeth! Het quiltje van je vorige swap is prachtig!( had ik al eens gezien op je blog). Er zijn mooie inzedingen bij, en ik weet zeker dat het je deze keer ook gaat lukken,om een heel goed art-quiltje
in te zenden!