maandag 29 december 2014

Stoffeltje stelt zich voor.


H-a-l-l-o, i-k b-e-n S-t-o-f-f-e-l, S-t-o-f-f-e-l d-e S-c-h-i-l-d-p-a-d. I-k p-r-a-a-t z-o l-a-n-g-z-a-a-m d-a-t e-r a-l-l-e-m-a-a-l s-t-r-e-e-p-j-e-s t-u-s-s-e-n d-e l-e-t-t-e-r-s k-o-m-e-n…..
Maar niet heus! Hihi, gefopt! Ik ben helemaal geen schildpad ik ben een klein kittenmeisje. Lief, knuffelig en helemáál niet langzaam. Ik heet Stoffel vanwege mijn mooie vachtje, ik ben een schildpadpoes met wit. Ik ben gevonden in een groot park, moederziel alleen doolde ik daar door de bosjes, roepend om mijn moeder. Hoe lang ik daar heb gelopen weet ik niet precies, best wel lang want ik had erge honger en was erg mager. Een zakje met botjes noemt mijn pleegvrouwtje me.
Nu ben ik veilig, ik krijg lekker eten, een warme kruik om op te liggen en héél veel aaitjes en knuffeltjes en ik geniet met volle teugen.


2 opmerkingen:

Madammeke Ongeduld zei

zo lief van u om stoffeltje een warme thuis te geven
heb zelf 7 poezen

Hannie de Beer zei

Wat fijn, dat ze jullie mocht komen. Komt beslist goed!