woensdag 3 september 2014

Fijn thuis gezocht

Image and video hosting by TinyPic

Cactus heeft 25 jaar bij mij gewoond. Nu hebben we er twee katjes bij en die kunnen niet samen met Cactus. De katjes vallen Cactus aan, ze graven zijn aarde op en proberen zijn stekels uit te trekken. Cactus laat dit allemaal maar lijdzaam toe, hij zit in zijn pot en doet niets terug en dat vind ik zielig. Natuurlijk vind ik mijn nieuwe katjes veel leuker, dus daarom heb ik besloten een nieuw huis voor Cactus te zoeken, waar hij zijn laatste jaren kan slijten. Dat kunnen nog heel veel jaren zijn, Cactus kan heel oud worden. Cactus is heel lief, hij staat de hele dag maar een beetje te staan in zijn pot en zal nooit uit iets doen. De verzorging is heel makkelijk, met een licht plekje zonder al te veel zon en eens in de maand een scheutje water is Cactus al tevreden.
Wie wil Cactus een goed huis geven? Gratis af te halen in Gorinchem en dan krijg je zijn pot en zijn aarde ook mee.

1 opmerking:

Ineke zei

Ha, ja zo kan het ook.