vrijdag 22 augustus 2014

Kiki is weer vrij voor adoptie.

Kiki blijft wat langer bij ons, helaas is de mevrouw naar wie ze zou gaan afgehaakt omdat ze het te lang vond duren met die niesziekte. Tja, het is een levend wezen hè, geen wasmachine! Wij doen er alles aan om haar zo snel mogelijk beter te maken zodat ze geplaatst kan worden, maar ik kan ook niet toveren.





Hallo, ik ben Kiki en wil hierbij graag solliciteren naar een baan als personal assistant. Bij jou! Ik help mijn mensen namelijk erg graag. Ben je aan het koken, dan zit ik erbij en geef aanwijzingen. Bij het verzorgen van de planten wijs ik aan welke blaadjes verdord zijn en toch eigenlijk wel weggehaald moeten worden. Bij het stofzuigen of dweilen van vloeren zorg ik dat er echt niet één plekje vergeten wordt. Voor de andere katten hier heb ik een heel fitnessprogramma opgezet, het zijn er wel veel, maar ik ben onvermoeibaar, dus aan de conditie van iedereen wordt gewerkt.  Zo ben ik, altijd bereid om te helpen.
Wat ik het allerbeste kan is héél veel liefde geven. Ik ben altijd bereid om bij je op schoot te komen liggen, of lekker tegen je schouder of in je nek. Uit pure liefde geef ik dan likjes, ik spin en wrijf mijn kopje tegen me aan. Heb je een slechte dag gehad, of heb je gewoon een knuffel nodig, ik sta altijd voor je klaar. Ik ben een echte mensenvriend, ik vind gewoon alle mensen lief!
Ik ben ook supermakkelijk zegt het vrouwtje, zet me ergens in een nieuw huis en ik ga blij kijken waar ik nu toch weer bent, wat voor interessante dingen daar zijn om te beleven, lieve mensen om mee te knuffelen en (heel belangrijk) andere katten om mee te spelen. Want dat had ik nog niet genoemd hè, ik vind alle katten ook al lief. Ik wil dolgraag met ze spelen, dan word ik helemaal blij.
Ik ben gewoon de ideale kat, het enige wat nog ontbreekt in mijn leventje is een eigen mandje in een huis met lieve mensen en een kattenvriendje. Misschien wel bij jou, bel je snel?
 

1 opmerking:

Jasmijn zei

He kiki! Ik wil toch even reageren hoor want misschien heb ik jou juist nodig. Ik ben Jasmijn en ik zoek eigenlijk een kattenvrindje voor mijn oma! Haar kater Nelson is er namelijk niet meer, wij hebben een poosje bij haar gewoond maar nu gaan we binnenkort naar ons nieuwe paleis.
Oma en opa zijn heel lief, en al hebben ze verder geen kattenvriendjes in huis......wij Katermansjes wonen in hetzelfde appartementencomplex dus we kunnen altijd spelen
Nou misschien kunnen we effe mailen.
sterkte he meid! Daaaaag