zondag 19 mei 2013

Een bonte stoet

Deze quilt heb ik ingezonden voor de algemene tentoonstelling van het quiltersgilde:

en een detail:

Helaas is mijn quilt afgewezen niet geselecteerd, dus daarom kan ik hem al op dit blog laten zien. De inspiratie voor deze quilt was een doos vol bonte restjes, zelfgeverfde stoffen en commerciƫle batiks, dat zijn de twee crazy stroken geworden. De stoffen van de rest van de quilt zijn door mij zelf geverfd en bedrukt. De quilt is machinaal gepatcht en gequilt.

Ik heb getwijfeld of ik hem nu bij de artquilts of de gewone quilts moest insturen, heb uiteindelijk gekozen voor de artquilts maar twijfel nog steeds of dat nu wel de juiste categorie was. Dat vind ik dus altijd het lastige, dat dat zo apart van elkaar wordt gehouden, met zelfs een aparte selectiecommissie.

2 opmerkingen:

Ineke zei

Jammer, volgende keer beter?

Hannie de Beer zei

Jammer, als je even een mail stuurt naar de tt commissie, zetten ze hem bij de eigentijdse quilts, had ik vorig jaar ook!
Hij verdient het om toch te hangen!