dinsdag 17 mei 2011

De naam voor de quilt.

Tot nu toe heb ik deze suggesties gehad:

I have received these posibilities for the name of the quilt:

  • Crossed my mind
  • Memories
  • Remember
  • Ieder huisje heeft zijn kruisje
  • Hoe kostbaar is vrijheid
  • Een herinnering aan de bevrijding
  • Crossroads
  • Fields of honour (daar had ik zelf ook al aan gedacht na de reactie van Hetty)
  • Oude begraafplaats
  • Geel op blauw
  • Weg naar Compostelle
  • Crossroads
  • Wankel geloof
  • unbalanced/unstable belief
  • Cross-over
  • Still believe
  • Many ways to believe
  • To believe or not to believe
  • Expressions of belief
  • The path of the wicked enter not, walk not on the way of evil men; Shun it,
    cross it not, turn aside from it and pass on.
    --
    Proverbs 4:14-15
  • A good beginning makes a good end
  • Constant occupation prevents temptation
  • zie op naar het kruis
  • crosses from the hart
  • I believe!
  • My Believings
  • Calvarie
  • Crosses all over
  • Intersection#1
  • Crossroads

Ik neig eerlijk gezegd naar "Fields of honour I" (nummer II is in de maak), alleen vraag ik me af of ik dan niet het risico loop dat ik mensen op hun tenen trap.
The name I like best is "Fields of honour 1" (number 2 is in the making), but I wonder wether I risk stepping on peoples toes.

En omdat een blogje zonder foto toch maar een half blogje is, hier nog een serieus geval van wild- of guerillabreien:
And because a blog without pictures is only half a blog, another serious case of wild- or guerilla-knitting:

en van de andere kant gezien (tussen de bomen zie je nog net de ombreide brug):
seen from the other side:


    3 opmerkingen:

    Hannie de Beer zei

    "Fields of honour" Een uitstekende naam voor je quilt. Iets van alle tijden, en uitleg!
    Er zijn heel wat ( goede0 namen bedacht,wie weet heb je die nog eens nodig?

    Marion zei

    Nou deze lijst met namen maakt het je er ook niet makkelijker op......ben benieuwd wat jij er van gaat maken.

    Hetty zei

    "Fields of honour" Dat bedoelde ik, maar kon er toen even niet opkomen.
    Opvallend dat bij de andere namen toch ook weer de link naar die 2 WO's wordt gelegd!