maandag 15 maart 2010

Mijn allereerste dagboekquiltje


Dit is het allereerste dagboekquiltje dat ik maakte. Ik maakte het van commerciƫle stoffen, naar aanleiding van een bezoek aan een beeldentuin in juli 2007. Dit was ook mijn eerste poging tot machinaal quilten uit de vrije hand, voordat ik wist dat je daar een speciaal voetje voor kon kopen.

This is the first journalquilt I made. I used commercial fabrics and was inspired by a statue I saw on a family holiday in july 2007. This was also my first try at free motion quilting, I didn't even know you could buy a special foot for your machine to do this.

1 opmerking:

Hannie de Beer zei

Een heel goede weergave van de kunstwerken in de beeldentuin,Margeeth! Mooi, om te zien hoe je stijl en manier van werken zich in enkele jaren heeft ontwikkeld! Heel bijzonder!