zaterdag 2 januari 2010

Toch nog een paar sterren

Nou dacht ik toch dat ik alle sterren had gemaakt, maar toen ik alles eens goed bekeek, bleek dat ik er toch nog een paar bij moest maken. Twee om twee sterren die ik bij de blokkenruil had gekregen te vervangen, ik weet dat je bij een blokkenruil sterren kunt krijgen die anders gemaakt zijn dan je zelf zou doen, maar bij sterretjes die letterlijk uit elkaar vallen omdat ze een naadtoeslag hebben van minder dan één mililmeter (dat zag ik pas toen ik het papier erachter vandaan peuterde) of omdat alle naden tot op de volgende naad lopen, niet zijn afgehecht en de draadjes kort zijn afgeknipt, ligt voor mij toch echt de grens. De twee andere sterren heb ik gemaakt ter vervanging van een paar sterren die ik ooit zelf had gemaakt en waarvan ik dacht dat ze er wel bij zouden passen; niet dus.
.
Dus heb ik nog maar vier vriendschapsterretjes gemaakt:
.

.
I thought I had made enough stars, but when I looked at the stars closely, it turned out I had to make four more. Two to replace some stars that I received in a swap, which literally fell apart and where beyond saving (I draw the line at that) and two to replace some stars I had made a long time ago, planned to use in this quilt, but turned out to just not fit in. So I made these four friendship stars.

Geen opmerkingen: