maandag 2 november 2009

Buffalo treehopper

Na een hele lange tijd (in het spreadsheet, waarin in bijhoud welke blokken ik maak, hoeveel stukjes ze hebben en wanneer ik een blok af heb, zag ik dat ik het vorige blok op 10 mei 2009 gemaakt had) heb ik, tegelijk met de ster van vrijdag, ook maar weer een blokje van de Dear Jane gemaakt; blokje e4, de Buffalo treehopper.
.
.
Een treehopper is trouwens een insekt, ik heb wat afbeeldingen opgezocht en volgens mij noemen wij dat hier een wandelend blad (?)
.
After a really long time (I finished the previous block on may 10 2009) I made a block for the Dear Jane quilt; e-4, Buffalo Treehopper.

3 opmerkingen:

Hannie de Beer zei

Denk ik ook, dat het een wandelend blad is. Een leuk blokje trouwens!
Het is soms door omstandigheden niet gemakkelijk, om je op iets speciaals te concentreren. maar het lukt je vast, als het weer een'beetje "gewoon"is rondom je.
Succes! Doordat ik een paar dagen "Duikvlucht" had, kon ik niet eerder reageren. Dus vandaar deze late reactie.

Annelies zei

Leuk dat je weer een DJ blok hebt gemaakt. Een leuk patroon.

Lynn Cohen zei

An interesting twist on a traditional looking square...like how you made it contemporary.

Thanks too for your feedback on my glitzy cactus today. It is rather garish with the beads! ;-)