donderdag 22 januari 2009

Leisteen

Deze had ik ook nog niet laten zien, twee stukken leisteen die ik bij quilten speciaal heb bekrast, met organza beplakt en geverfd.

Eerst maakte ik deze:
en daar was ik niet erg tevreden over.
Er waren nog wat stukken over, dus maakte ik deze:

en die is een stuk beter gelukt. Het symbool had ik eerst gekrast, maar omdat het in het organza 'verdween', heb ik het met verf duidelijker gemaakt. Op het blog van Mary is ook nog een bewerkt stuk leisteen te zien.

This are two pieces of slate (?) I scratched on, painted on and glued sheers on. The first one did not turn out very well, I kind of like the second one.

1 opmerking:

Anoniem zei

Ze zijn helemaal niet zo gek! Vooral de tweede, daar heb je een heel mooi symbool of teken voor gekozen.Hoe vind je die opdracht? Bij ons waren de meesten niet zo erg ingenomen, met de huiswerkopdracht van die les. (Met andere en(harde )materialen werken)Achteraf heb ik daar toch aardige dingen voor gemaakt.
Succes met jou huiswerkopdracht!