zondag 4 november 2012

Zondag - Dear Jane driehoek dag

Ik heb weer eens een driehoekje gemaakt voor de Dear Jane, TR08:


2 opmerkingen:

  1. Het is dus geen woensdag meer? Maak je de blokken nog steeds onderweg?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nee, woensdag is Dear Margeeth dag, dat is een hele andere quilt en die blokken maak ik nog steeds onderweg. Zondag is voor de driehoeken van de Dear Jane, die maak ik (zoveel mogelijk) machinaal met paperpiecing.

    BeantwoordenVerwijderen