donderdag 5 april 2012

Hemels

Gisteravond zijn we hierheen geweest in de Agnietenhof in Tiel:



Dit is natuurlijk maar een klein voorstukje en lang niet zo indrukwekkend als in het echt.

2 opmerkingen:

  1. het ziet er hier op het korte stukje al geweldig uit.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel bijzonder lijkt me ! Wat is het fijn om zo'n voorstelling te kunnen bijwonen!
    Wij hebben het nog tegoed! In Tilburg, Het Ned. dansthetaer "Offspring"

    BeantwoordenVerwijderen