Hoi, welkom op mijn blog. Ik ben Margeeth en schrijf in dit blog over mijn wederwaardigheden als quiltster en over mijn katten.
het ziet er hier op het korte stukje al geweldig uit.
Heel bijzonder lijkt me ! Wat is het fijn om zo'n voorstelling te kunnen bijwonen! Wij hebben het nog tegoed! In Tilburg, Het Ned. dansthetaer "Offspring"
het ziet er hier op het korte stukje al geweldig uit.
BeantwoordenVerwijderenHeel bijzonder lijkt me ! Wat is het fijn om zo'n voorstelling te kunnen bijwonen!
BeantwoordenVerwijderenWij hebben het nog tegoed! In Tilburg, Het Ned. dansthetaer "Offspring"