zondag 20 oktober 2013

OEQC 2013

Vandaag ben ik naar Veldhoven geweest, hier een kleine selectie van de quilts die daar hingen:

2 opmerkingen:

  1. het was zeker een mooie expositie met veel fraai werk! Jammer dat ik niet ben tegengekomen. Ik was er maar even. Leuk overzocht!

    BeantwoordenVerwijderen