Hoi, welkom op mijn blog. Ik ben Margeeth en schrijf in dit blog over mijn wederwaardigheden als quiltster en over mijn katten.
Isis je bent een plaatje!!
Wat een prachtige poes! En dat jonkie, oh wat een schatje
Een beauty is ze, ook haar kitten is prachtig!
Isis je bent een plaatje!!
BeantwoordenVerwijderenWat een prachtige poes! En dat jonkie, oh wat een schatje
BeantwoordenVerwijderenEen beauty is ze, ook haar kitten is prachtig!
BeantwoordenVerwijderen