zondag 13 januari 2013

Zondag - Dear Jane driehoekdag

BR12

3 opmerkingen:

  1. Weer een mooie driehoek. Ik ben druk in de weer met het quilten van mijn Dear Jane.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi is ie weer,evenals de vorige, Gaat lekker zo!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ik vind het knap van je elke week weer een driehoek

    BeantwoordenVerwijderen