zondag 6 mei 2012

Zondag - Dear Jane driehoek-dag


Deze week heb ik één blok gemaakt: TR2, "Australian pines". Het heeft inderdaad wel iets naaldboomachtigs.

This week I made just one block: TR2, Australian pines. It does look kind of like a spruce tree.

2 opmerkingen:

  1. Ook deze is weer heel apart. Zal een bijzondere rand worden!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lekker abstract blok, best mooi ook als kerstboom-quiltje, met ballen en slingers. En is Abby al een beetje aan het opknappen? Zo zielig.

    BeantwoordenVerwijderen