woensdag 6 april 2011

Twee bloemetjes maar,

heb ik deze week gemaakt::


Ik wilde er gistermiddag nog eentje maken, maar jammer genoeg kwam oudste met een grote stapel boeken en een rol plakplastic uit school en dat moest natuurlijk eergisteren af zijn.....

This week I made two flowers.

9 opmerkingen:

  1. Mooie bloemen en ja je kunt nu eenmaal niet alles tegelijk. Soms gaan andere dingen voor.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Your blooms are very pretty. Happy Stitching,

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi hoor en ja, een mens kan niet alles.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het zijn toch twee mooie bloemetjes erbij.

    Gr Annemieke.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Het zijn toch weer twee bloemetjes er bij

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Looking forward to seeing it completed. Very nice.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Zie ik het goed?
    Je lijdt ook aan hexagonitis?
    Ook met kartonnetjes? En hoe groot/klein?
    Mooi zo in zwart/wit!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. I do love the black and white! Keep up the good work!

    BeantwoordenVerwijderen