Hoi, welkom op mijn blog.
Ik ben Margeeth en schrijf in dit blog over mijn wederwaardigheden als quiltster en over mijn katten.
woensdag 6 april 2011
Twee bloemetjes maar,
heb ik deze week gemaakt::
Ik wilde er gistermiddag nog eentje maken, maar jammer genoeg kwam oudste met een grote stapel boeken en een rol plakplastic uit school en dat moest natuurlijk eergisteren af zijn.....
Mooie bloemen en ja je kunt nu eenmaal niet alles tegelijk. Soms gaan andere dingen voor.
BeantwoordenVerwijderenYour blooms are very pretty. Happy Stitching,
BeantwoordenVerwijderenMooi hoor en ja, een mens kan niet alles.
BeantwoordenVerwijderenThey are fabulous
BeantwoordenVerwijderenHet zijn toch twee mooie bloemetjes erbij.
BeantwoordenVerwijderenGr Annemieke.
Het zijn toch weer twee bloemetjes er bij
BeantwoordenVerwijderenLooking forward to seeing it completed. Very nice.
BeantwoordenVerwijderenZie ik het goed?
BeantwoordenVerwijderenJe lijdt ook aan hexagonitis?
Ook met kartonnetjes? En hoe groot/klein?
Mooi zo in zwart/wit!
I do love the black and white! Keep up the good work!
BeantwoordenVerwijderen